Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-03-26T18:24:46Z-
dc.date.available2020-03-26T18:24:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСкорик Т. В., Міненок А. О. Арттехнології розвитку емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Педагогічний альманах. Збірник наукових праць. Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти». 2019. Вип. 43. С. 180-186.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів засобами арт-технологій. Автори аналізують важливість емоційного інтелекту у професійній діяльності вчителя; розкривають сутнісні характеристики арт-технологій та їх вплив на розвиток емоційної сфери особистості.en_US
dc.publisherПедагогічний альманах. Збірник наукових праць.en_US
dc.subjectарт-технологіїen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectпрофесійна діяльність вчителяen_US
dc.titleАрттехнології розвитку емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.