Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T17:00:46Z-
dc.date.available2020-03-26T17:00:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Методи проблемного навчання як шлях підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 107-109.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1217-
dc.description.abstractСучасний підхід до вищої освіти спрямований на підвищення її якості, виміром якої можна вважати здатність студентів до аналізу, синтезування, узагальнення, інтерпретації та систематизації отриманих знань та навичок. Саме проблемне навчання забезпечить майбутніх фахівців такими компетентностями. Мета статті – проаналізувати зміст та значення проблемних методів навчання та їх вплив на підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах. Стаття аналізує проблемні методи навчання, як такі, що розвивають самостійність та критичність мислення студентів і є основою для розвитку самоосвіти та самовдосконалення.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпроблемне навчанняen_US
dc.subjectметоди проблемного навчанняen_US
dc.subjectпроблемна ситуаціяen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.titleМетоди проблемного навчання як шлях підвищення якості освіти у вищих навчальних закладахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.