Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1217
Назва: Методи проблемного навчання як шлях підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: проблемне навчання
методи проблемного навчання
проблемна ситуація
професійна компетентність
якість освіти
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Методи проблемного навчання як шлях підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 107-109.
Короткий огляд (реферат): Сучасний підхід до вищої освіти спрямований на підвищення її якості, виміром якої можна вважати здатність студентів до аналізу, синтезування, узагальнення, інтерпретації та систематизації отриманих знань та навичок. Саме проблемне навчання забезпечить майбутніх фахівців такими компетентностями. Мета статті – проаналізувати зміст та значення проблемних методів навчання та їх вплив на підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах. Стаття аналізує проблемні методи навчання, як такі, що розвивають самостійність та критичність мислення студентів і є основою для розвитку самоосвіти та самовдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1217
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.