Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T16:56:58Z-
dc.date.available2020-03-26T16:56:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. Ніжин : НДУ, 2016. №3. С. 108-111.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1216-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність комунікативної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва як інтегративної якості, яка дозволяє здійснювати професійно-педагогічну діяльність більш ефективно; визначаються необхідні комунікативні здібності вчителя, складові комунікативної компетентності та етапи розвитку комунікативної компетентності в умовах вищого навчального закладу.en_US
dc.publisherНаукові записки. Психолого-педагогічні науки.en_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній вчитель музичного мистецтваen_US
dc.subjectкомунікативні здібності та якостіen_US
dc.subjectмузичне сприйманняen_US
dc.titleФормування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.