Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T16:53:37Z-
dc.date.available2020-03-26T16:53:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Освітньо-виховний потенціал дозвілля: від народних традицій до сучасності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М.О. Носко Чернігів : ЧНПУ, 2014. Вип. 115. С.212-216.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1215-
dc.description.abstractУ межах проблеми посилення ролі дозвіллєвої діяльності у розвитку особистості, визначається освітній та виховний потенціал дозвілля, звертається увага на значення родинних дозвіллєвих традицій та сучасні форми дозвілля.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectдозвілляen_US
dc.subjectдозвіллєва діяльністьen_US
dc.subjectродинні виховні традиціїen_US
dc.subjectсоціальна анімаціяen_US
dc.subjectтеатральний перфомансen_US
dc.titleОсвітньо-виховний потенціал дозвілля: від народних традицій до сучасностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.