Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1213
Назва: Принципи інтеграції предметів мистецького циклу
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: інтеграція предметів
освітні системи
інтегровані уроки
мета уроку
завдання уроку
Дата публікації: 2011
Видавництво: Діалог культур у контексті історії українсько-грецьких зв’язків: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 20 трав. 2011р.)
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Принципи інтеграції предметів мистецького циклу. Діалог культур у контексті історії українсько-грецьких зв’язків : матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 20 трав. 2011р.). Київ : НАКККіМ, 2011. С. 200-203.
Короткий огляд (реферат): Суттєве оновлення освітніх систем і технологій передбачає не тільки, і не стільки інформатизацію школи, скільки глобальну естетизацію всіх ланок навчально-виховного процесу. Сучасна педагогічна наука шукає нові підходи до вирішення проблем викладання предметів естетичного циклу. У публікаціях О.Рудницької, Л.Масол, О.Щолокової, Л.Ващенко, І.Почечуєвої та інших порушується питання про інтегрований підхід до художньої освіти дітей, пропонуються практичні наробки викладання мистецьких дисциплін. Принцип взаємозв'язку мистецтв, координації знань, опануван¬ня якими сприятиме розширенню асоціативних уявлень учнів, поглиб¬ленню зв'язків мистецтва з життям, забезпечить формування основ цілісної художньої картини світу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1213
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Принципи інтеграції предметів мистецького циклу.pdf199.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.