Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorКоваленко, С.-
dc.date.accessioned2020-03-26T16:10:47Z-
dc.date.available2020-03-26T16:10:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1208-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ролі польової практики з природознавчих дисциплін у формуванні екологічних понять вчителів початкових класів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Біологія / редкол.: М. М. Барна, В. В. Грубінко, В. З. Курант [та ін.]. Тернопіль, 2011. Вип. 2 (47), Спец. вип. : Фізіолого-біохімічні та екосистемні механізми формування токсикорезистентності біологічних систем, присвяч. пам'яті член-кор. АПН України, д-ра біол. наук, проф. О. Ф. Явоненка. С. 159-162.en_US
dc.subjectформування екологічних понятьen_US
dc.subjectпольова практикаen_US
dc.titleФормування екологічних понять майбутнього вчителя початкової школи під час польової практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf185.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.