Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorЧалий, Олександр-
dc.contributor.authorЧала, Р.-
dc.date.accessioned2020-03-26T16:00:47Z-
dc.date.available2020-03-26T16:00:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1206-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості організації уроків лікувальної фізкультури з дітьми, які мають декілька захворювань, одне з них – порушення функцій зорового аналізатора. Встановлено, що у 30% дітей з вадами зору у Чернігівському навчальнореабілітаційному центрі наявні сумісні захворювання опорно-рухового апарату. Розкрито складові частини уроку ЛФК із зазначенням його основних функцій та запропоновано комплекси реабілітаційних вправ для використання на вступній, основні та заключній частинах уроку лікувальної фізкультури для цієї групи дітей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету Т.Г.Шевченка. Серія : Педагогічні науки Фізичне виховання та спрорт / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка; голов. ред.. М.О.Носко. Чернігів, 2016. Вип. 139. Т.ІІ. С.191 – 194.en_US
dc.subjectуроки лікувальної фізкультуриen_US
dc.subjectдіти з вадами зоруen_US
dc.subjectреабілітаціяen_US
dc.titleОсобливості організації уроків лікувальної фізкультури для дітей із вадами зоруen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf495.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.