Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorПогасій, І. О.-
dc.date.accessioned2020-03-26T15:57:37Z-
dc.date.available2020-03-26T15:57:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКоваль В. О., Погасій І. О. Експериментальне дослідження стану екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті НУШ. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» ХДУ. Херсон, 2018. №85. С. 108–111.-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1205-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню актуальної проблеми, що пов’язана з формуванням екологічної ком- петентності в умовах інноваційного освітнього процесу. На основі вивчення досвіду вітчизняних і за- рубіжних науковців проаналізовано сутність понять «компетентність» та «екологічна компетентність». Розкрито особливості формування екологічної компетентності учнів майбутнім учителем початкової школи. Визначено методи та форми навчальної діяльності, що сприяють реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі під час вивчення предметів природничого циклу. Експериментально до- сліджено стан екологічної компетентності майбутніх фахівців.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗбірник наукових праць «Педагогічні науки» ХДУen_US
dc.subjectекологічна компетентністьen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectформи і методи навчанняen_US
dc.subjectметод проектівen_US
dc.titleЕкспериментальне дослідження стану екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті НУШen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
707.pdf546.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.