Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1204
Назва: | Формування екологічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в процесі проектної діяльності |
Автори: | Коваль, Вікторія Олександрівна Шевантаєва, А. |
Ключові слова: | майбутні вчителі початкової школи екологічна компетентність проектна діяльність шляхи формування освітні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Молодий вчений. 2018. №2.1/54.1 лютий, 2018 спецвипуск. С.55 – 58. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній на сьогодні проблемі – формуванню екологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в процесі проектної діяльності. На основі вивчення досвіду зарубіжних і вітчизняних учених проаналізовано сутність таких понять, як «екологічна компетентність», «проектна діяльність». Обґрунтовано необхідність застосування проектної діяльності у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів з метою підвищення рівня екологічної компетентності майбутнього вчителя. Доведено, що використання проектної технології сприяє самостійній діяльності студентів, вчить роботі з різними джерелами інформації, розвиває їхню творчу самостійність. Майбутні педагоги мають змогу реально оцінювати свої навчальні можливості та отримати особистісно-значущий продукт. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1204 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 145.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.