Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorШевантаєва, А.-
dc.date.accessioned2020-03-26T15:53:35Z-
dc.date.available2020-03-26T15:53:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1204-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній на сьогодні проблемі – формуванню екологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в процесі проектної діяльності. На основі вивчення досвіду зарубіжних і вітчизняних учених проаналізовано сутність таких понять, як «екологічна компетентність», «проектна діяльність». Обґрунтовано необхідність застосування проектної діяльності у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів з метою підвищення рівня екологічної компетентності майбутнього вчителя. Доведено, що використання проектної технології сприяє самостійній діяльності студентів, вчить роботі з різними джерелами інформації, розвиває їхню творчу самостійність. Майбутні педагоги мають змогу реально оцінювати свої навчальні можливості та отримати особистісно-значущий продукт.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМолодий вчений. 2018. №2.1/54.1 лютий, 2018 спецвипуск. С.55 – 58.en_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectекологічна компетентністьen_US
dc.subjectпроектна діяльністьen_US
dc.subjectшляхи формуванняen_US
dc.subjectосвітні технологіїen_US
dc.titleФормування екологічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в процесі проектної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf145.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.