Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, С.М.-
dc.date.accessioned2025-12-26T14:11:05Z-
dc.date.available2025-12-26T14:11:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГаврилюк С. М. Постать Пауля Наторпа у фокусі досліджень іспанських освітян у першій третині ХХ століття // Стратегічні орієнтири розвитку науки, освіти, технологій та суспільних трансформацій: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Рівне, 28 листопада 2025 р.). Рівне: ЦФЕНД, 2025. C. 18–19.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12005-
dc.description.abstractПауль Наторп (Paul Gerhard Natorp) (1854–1924) – німецький філософ, приналежав до Марбурзької школи неокантіанства. Його праці тематично й проблемно охоплювали історію філософії, логіку, психологію й соціальну педагогіку. Вивчивши концептуальні положення теорії соціальної педагогіки Пауля Наторпа, іспанський педагог, викладач права Гранадського університету Фернандо дель Ріо Урруті (Fernando del Rio Urruti) (1879–1949) констатував, що соціальна педагогіка має особливе призначення – надати поштовху розвитку спільноти; досягти усвідомлення закону, який визначає чисту волю цієї спільноти.en_US
dc.publisherСтратегічні орієнтири розвитку науки, освіти, технологій та суспільних трансформацій: збірник тезen_US
dc.subjectПауль Наторпen_US
dc.subjectіспанські освітяниen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectсоціальне вихованняen_US
dc.titleПостать Пауля Наторпа у фокусі досліджень іспанських освітян у першій третині ХХ століттяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврилюк_Постать Пауля Наторпа.pdf177,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.