Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11959
Назва: Біографічний метод як засіб формування мотивації студентів до навчання мистецтва (на прикладі кінематографа у жанрі «Байопік»)
Автори: Каранда, Марина Василівна
Солдатенко, Олександр Ігорович
Ключові слова: біографічний метод
байопік
мотивація до навчання
художній конструкт
емоційна переживаність
культурний міф
професійна ідентичність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Наукові інновації та передові технології
Бібліографічний опис: Каранда М. В., Солдатенко О. І. Біографічний метод як засіб формування мотивації студентів до навчання мистецтва (на прикладі кінематографа у жанрі «Байопік») // Наукові інновації та передові технології (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2025. № 11(51) 2025. С. 2401-2414 https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-11(51)-2401-2414
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню біографічного методу як засобу формування професійної та творчої мотивації студентів мистецько-педагогічних спеціальностей, які здобувають освіту в умовах класичного університету. Актуальність роботи зумовлена необхідністю переходу від традиційного навчання до активних методів, що здатні формувати внутрішню автономну мотивацію та професійну ідентичність студентів, а також суперечністю між високим емоційним потенціалом кінематографа та відсутністю науково обґрунтованої методики його використання у педагогічному процесі. Метою статті є теоретично обґрунтувати біографічний метод, реалізований через жанр «байопік», та визначити мистецько-педагогічні критерії його застосування для ефективного формування професійної мотивації студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11959
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Солдатенко_Біографічний метод.pdf668,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.