Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11958
Назва: Психолого-педагогічні стратегії підтримки емоційного стану слухачів як чинник підвищення якості навчання в умовах воєнного стресу
Автори: Притулик, Наталія Валеріївна
Ключові слова: освіта в умовах воєнного стресу
емоційний стан здобувачів освіти
ефективність навчання
мотивація у процесі навчання
вербальна підтримка емоційного стану студентів
Дата публікації: 2025
Видавництво: Осінні читання освітян. Освіта під час війни: актуальні аспекти, ефективні форми та безпечний простір: матеріали
Бібліографічний опис: Притулик Н.В. Психолого-педагогічні стратегії підтримки емоційного стану слухачів як чинник підвищення якості навчання в умовах воєнного стресу // Осінні читання освітян. Освіта під час війни: актуальні аспекти, ефективні форми та безпечний простір: матеріали І Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 30 жовтн. 2025 р.) / голов. ред. В. О. Аніщенко ; Пенітенціарна академія України. Чернігів : ПАУ, 2025. С. 151-154.
Короткий огляд (реферат): У тезах наголошується на зв'язку між емоціями здобувачів освіти та продуктивністю їх навчання, розкрито психолого-педагогічні стратегії підтримки емоційного стану слухачів, які сприятимуть кращому засвоєнню навчального матеріалу у воєнних умовах. Підкреслюється, думка про те, що важливо дбати про відчуття психологічної безпеки здобувачів освіти та позитивного емоційного мікроклімату під час занять в умовах воєнного стресу, що може досягатися за рахунок зниження зовнішнього оцінкового контролю і посилення внутрішнього, посилення мотивації та самомотивації, вербальної і невербальної підтримки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11958
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Притулик_Психолого-педагогічні стратегії.pdf660,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.