Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1194
Назва: Особливості підготовки педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: підготовка педагогічних кадрів
наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Кисла О. Ф., Коваль В. О. Особливості підготовки педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Кам’янець-Подільський, 2019. Вип. 26 (1-2019). Ч. 2. С. 266-271.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблему підготовки педагогічних кадрів на засадах ступеневої освіти, визначено наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, виокремлено основні проблеми і напрями реалізації принципу наступності між ЗДО і початковою школою. Значна увага зосереджена на необхідності підготовки педагогічних кадрів до реалізації принципу наступності, удосконалення змісту освіти, підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти відповідно до вимог принципу наступності; формування професійних компетентностей майбутніх педагогів, здатності до самоосвіти впродовж життя, прагнення до професійного зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1194
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.