Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринь, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-11-27T10:31:32Z-
dc.date.available2025-11-27T10:31:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГринь О.В. Інтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії (на прикладі навчальної дисципліни «Історія України 1939 – початку ХХІ ст.») // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. Київ: АУП, IREX, ЦВП, 2021. С. 78–82.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11901-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано можливості інтеграції інфомедійної грамотності у навчальну дисципліну «Історія України (1939 р. – початок ХХІ ст.)», наведено конкретні приклади вправ, які спрямовані на розвиток критичного мислення та інформаційної компетентності.en_US
dc.publisherІнфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освітиen_US
dc.subjectінфомедійна грамотністьen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectмедіатекстen_US
dc.titleІнтеграція інфомедійної грамотності у процес вивчення історії (на прикладі навчальної дисципліни «Історія України 1939 – початку ХХІ ст.»)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гринь_Інтеграція інфомедійної грамотності.pdf284,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.