Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11891
Назва: Цифрові інструменти моніторингу та менторингу в роботі з обдарованою молоддю у створенні інклюзивного простору розвитку її потенціалу
Автори: Петренко, С.М.
Мехед, Д.Б.
Мехед, Ольга Борисівна
Ключові слова: обдарованість
віртуальна реальність
доповнена реальність
дослідницькі компетентності
інклюзивний простір
креативність
освітні технології
Дата публікації: 2025
Видавництво: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали
Бібліографічний опис: Петренко С. М., Мехед Д. Б., Мехед О. Б. Цифрові інструменти моніторингу та менторингу в роботі з обдарованою молоддю у створенні інклюзивного простору розвитку її потенціалу // Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали VІ Міжнародної науковопрактичної онлайн-конференції (Київ, 22–28 жовтня 2025 року) / упоряд.: М. С. Гальченко, В. М. Шульга. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2025. С. 883-889.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості використання технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) у процесі розвитку дослідницьких компетентностей обдарованих учнів і студентів. Проаналізовано переваги інтерактивних середовищ для стимулювання креативного мислення, просторової уяви та експериментальних навичок. Визначено роль VR/AR-платформ у формуванні міждисциплінарних зв’язків і 884 мотивації до наукової діяльності. Підкреслено значення цифрових інструментів у створенні інклюзивного простору розвитку потенціалу обдарованої молоді в контексті світових освітніх тенденцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11891
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мехед_Цифрові інструменти моніторингу.pdf396,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.