Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікітіна, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-24T10:37:09Z-
dc.date.available2025-11-24T10:37:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНікітіна Н. Словникова робота на уроках української мови як чинник підвищення інтелекту учнів початкової школи // Мова, освіта, наука сучасності: виклики міжкультурної комунікації : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 22-23 листопада 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 40-42.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11889-
dc.description.abstractСловникова робота в початковій школі є ключовою для розвитку інтелекту та мовної компетентності учнів. Систематичне поповнення лексичного запасу допомагає дітям краще розуміти поняття й формувати зв’язні висловлювання. Недостатня увага до лексики та вплив цифрових технологій знижують мовний рівень школярів. Використання різноманітних вправ — синоніми, антоніми, фразеологізми, сенкани — активізує мислення та творчу діяльність. Регулярна словникова робота сприяє формуванню інтелектуальних здібностей.en_US
dc.publisherМова, освіта, наука сучасності: виклики міжкультурної комунікації : матеріалиen_US
dc.subjectсловникова роботаen_US
dc.subjectінтелектуальний розвитокen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectлексичний запасen_US
dc.titleСловникова робота на уроках української мови як чинник підвищення інтелекту учнів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікітіна_Словникова робота на уроках.pdf448,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.