Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11885
Назва: Роль інформаційних наративів у формуванні критичного мислення майбутніх учителів
Автори: Нікітіна, Наталія Петрівна
Ключові слова: критичне мислення
інформаційні наративи
маніпуляції
пропаганда
майбутні вчителі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації: матеріали
Бібліографічний опис: Нікітіна Н. Роль інформаційних наративів у формуванні критичного мислення майбутніх учителів // Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації: матеріали Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю, (м. Чернігів, 30 трав., 2023р.). Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 127-128
Короткий огляд (реферат): Аналізуються та узагальнюються наукові розвідки щодо формування критичного мислення. Досліджується роль і вплив інформаційних наративів на свідомість молодої людини. Військова агресія росії оприявнила інформаційний сель дезінформації та маніпулятивних практик пропаганди, яка стрімко змінює методи і впливи. Освітнє середовище повинне впроваджувати курси, що формуватимуть стійкі навички критичного мислення, інтелектуальну гнучкість, осмислене читання тощо в майбутніх педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11885
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікітіна_Роль інформаційних наративів.pdf160,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.