Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікітіна, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2025-11-24T08:39:10Z-
dc.date.available2025-11-24T08:39:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНікітіна Н. Роль інформаційних наративів у формуванні критичного мислення майбутніх учителів // Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації: матеріали Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю, (м. Чернігів, 30 трав., 2023р.). Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 127-128en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11885-
dc.description.abstractАналізуються та узагальнюються наукові розвідки щодо формування критичного мислення. Досліджується роль і вплив інформаційних наративів на свідомість молодої людини. Військова агресія росії оприявнила інформаційний сель дезінформації та маніпулятивних практик пропаганди, яка стрімко змінює методи і впливи. Освітнє середовище повинне впроваджувати курси, що формуватимуть стійкі навички критичного мислення, інтелектуальну гнучкість, осмислене читання тощо в майбутніх педагогів.en_US
dc.publisherСтратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації: матеріалиen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectінформаційні наративиen_US
dc.subjectманіпуляціїen_US
dc.subjectпропагандаen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.titleРоль інформаційних наративів у формуванні критичного мислення майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікітіна_Роль інформаційних наративів.pdf160,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.