Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11808
Назва: A Level-Based Approach To Intercultural Communication For Developing Pre-Service Primary Teachers' Learning and Strategic Competence
Автори: Konotop, O.
Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: foreign language education
teacher training
CEFR levels
communicative competence
pedagogical English
curriculum reform
Ukraine
primary education
Дата публікації: 2025
Видавництво: Scientific Journal of Polonia University
Бібліографічний опис: Konotop O. (2025) A Level-Based Approach To Intercultural Communication For Developing Pre-Service Primary Teachers' Learning and Strategic Competence // Scientific Journal of Polonia University, Vol 71. No 4. Р. 55-65. DOI: https://doi.org/10.23856/71
Короткий огляд (реферат): This article investigates the implementation and challenges of the level-based approach within the Ukrainian higher education system, specifically concerning the formation of English-language learning and strategic competence of pre-service primary school teachers. Against the backdrop of Ukraine's ongoing educational reforms and its integration into the global academic landscape, the study highlights the critical need to align national foreign language education standards with European requirements, as exemplified by the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11808
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konotop_A Level-Based Approach To Intercultural.pdf563,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.