Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKonotop, O.-
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-11-14T17:50:10Z-
dc.date.available2025-11-14T17:50:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationKonotop O. (2025) A Level-Based Approach To Intercultural Communication For Developing Pre-Service Primary Teachers' Learning and Strategic Competence // Scientific Journal of Polonia University, Vol 71. No 4. Р. 55-65. DOI: https://doi.org/10.23856/71en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11808-
dc.description.abstractThis article investigates the implementation and challenges of the level-based approach within the Ukrainian higher education system, specifically concerning the formation of English-language learning and strategic competence of pre-service primary school teachers. Against the backdrop of Ukraine's ongoing educational reforms and its integration into the global academic landscape, the study highlights the critical need to align national foreign language education standards with European requirements, as exemplified by the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherScientific Journal of Polonia Universityen_US
dc.subjectforeign language educationen_US
dc.subjectteacher trainingen_US
dc.subjectCEFR levelsen_US
dc.subjectcommunicative competenceen_US
dc.subjectpedagogical Englishen_US
dc.subjectcurriculum reformen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.titleA Level-Based Approach To Intercultural Communication For Developing Pre-Service Primary Teachers' Learning and Strategic Competenceen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konotop_A Level-Based Approach To Intercultural.pdf563,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.