Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11789Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Янко, Наталія Олексіївна | - |
| dc.contributor.author | Оліфіренко, Єва В’ячеславівна | - |
| dc.contributor.author | Максак, Інна Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-14T11:05:07Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-14T11:05:07Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Янко Н. О., Оліфіренко Є. В., Максак І. В. Лінгводидактичні принципи реалізації компетентнісного підходу в процесі вивчення повнозначних частин мови у початковій школі // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. 2025. Вип. 86. Т. 2. С. 44–48. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11789 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність поняття «компетентнісний підхід», науково обґрунтовано доцільність його впровадження на аспектних уроках мови та уроках розвитку мовлення в початкових класах Нової української школи. З’ясовано, що успішність засвоєння граматичного матеріалу на компетентнісних засадах забезпечується врахуванням двох груп принципів: 1) загальнодидактичних (мотиваційного забезпечення освітнього процесу; свідомості, науковості й доступності засвоєння граматичного матеріалу; послідовності й систематичності; перспективності й наступності; життєвої доцільності й дієвості знань із граматики; наочності; активізації пізнавально-дослідницької діяльності учнів; індивідуалізації та диференціації навчання; співробітництва і взаємопідтримки; взаємозв’язку навчання і виховання всебічно розвиненої особистості дитини, урахування її емоційних потреб); 2) специфічних лінгводидактичних (комунікативності; функціональності; текстоцентризму; координації усного і писемного мовлення; оцінки доцільності й виразності мовлення; розвитку природного дару слова і чуття мови здобувачів початкової освіти). | en_US |
| dc.publisher | Інноваційна педагогіка : наук. журнал | en_US |
| dc.subject | граматика | en_US |
| dc.subject | повнозначні частини мови | en_US |
| dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
| dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
| dc.subject | принципи навчання | en_US |
| dc.subject | здобувачі початкової освіти | en_US |
| dc.title | Лінгводидактичні принципи реалізації компетентнісного підходу в процесі вивчення повнозначних частин мови у початковій школі | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Янко_Лінгводидактичні принципи реалізації.pdf | 190,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.