Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorОліфіренко, Єва В’ячеславівна-
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2025-11-14T11:05:07Z-
dc.date.available2025-11-14T11:05:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯнко Н. О., Оліфіренко Є. В., Максак І. В. Лінгводидактичні принципи реалізації компетентнісного підходу в процесі вивчення повнозначних частин мови у початковій школі // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. 2025. Вип. 86. Т. 2. С. 44–48.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11789-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність поняття «компетентнісний підхід», науково обґрунтовано доцільність його впровадження на аспектних уроках мови та уроках розвитку мовлення в початкових класах Нової української школи. З’ясовано, що успішність засвоєння граматичного матеріалу на компетентнісних засадах забезпечується врахуванням двох груп принципів: 1) загальнодидактичних (мотиваційного забезпечення освітнього процесу; свідомості, науковості й доступності засвоєння граматичного матеріалу; послідовності й систематичності; перспективності й наступності; життєвої доцільності й дієвості знань із граматики; наочності; активізації пізнавально-дослідницької діяльності учнів; індивідуалізації та диференціації навчання; співробітництва і взаємопідтримки; взаємозв’язку навчання і виховання всебічно розвиненої особистості дитини, урахування її емоційних потреб); 2) специфічних лінгводидактичних (комунікативності; функціональності; текстоцентризму; координації усного і писемного мовлення; оцінки доцільності й виразності мовлення; розвитку природного дару слова і чуття мови здобувачів початкової освіти).en_US
dc.publisherІнноваційна педагогіка : наук. журналen_US
dc.subjectграматикаen_US
dc.subjectповнозначні частини мовиen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectпринципи навчанняen_US
dc.subjectздобувачі початкової освітиen_US
dc.titleЛінгводидактичні принципи реалізації компетентнісного підходу в процесі вивчення повнозначних частин мови у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янко_Лінгводидактичні принципи реалізації.pdf190,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.