Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11784
Назва: Генеза категорії «ритейл» та її концепту «мережевий ритейл»
Автори: Мех, Лариса Михайлівна
Кондрашова, Марина Вікторівна
Рублевська, Л.Л.
Ключові слова: категорія
торгівля
роздрібна торгівля
ритейл
мережевий ритейл
Дата публікації: 2025
Видавництво: Економічний простір
Бібліографічний опис: Мех Л. М., Кондрашова М. В., Рублевська Л.Л. Генеза категорії «ритейл» та її концепту «мережевий ритейл» // Економічний простір. № 197. 2025. С. 74-79.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах глобалізації роздрібна торгівля демонструє активний розвиток, адаптуючись до жорсткого конкурентного середовища шляхом еволюції у інтегровані моделі розвитку об'єктів торгівлі. Хоча в українській мові ми звикли використовувати термін «роздрібна торгівля», його англійський еквівалент «retail» має більш давні історичні корені. В рамках дослідження було проаналізовано наукові погляди на категорії «ритейл» і «мережевий ритейл», а також визначено ключові відмінності між «ритейлом» та «роздрібною торгівлею». За результатами дослідження було сформульовано основні критерії мережевого ритейлу. Результати дослідження можуть бути використані для аналізу розвитку мережевого ритейлу в Україні і світі. Глибоке дослідження цієї теми дозволить розробити ефективні стратегії розвитку мережевого ритейлу, що сприятиме зростанню економіки країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11784
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мех_Генеза категорії «ритейл».pdf268,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.