Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорець, Юлія-
dc.contributor.authorШлімакова, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T18:35:56Z-
dc.date.available2020-03-25T18:35:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1177-
dc.description.abstractУ статті представлено результати теоретичного аналізу категорії «психічне здоров’я». Здійснено спробу обґрунтування внутрішньої гармонії як адаптивного механізму психічного здоров’я студентів ВНЗ. Визначено психічне здоров’я як стан внутрішнього благополуччя, забезпечення гармонійного взаємозв’язку між відображенням обставин дійсності та ставленням особистості до неї. Висвітлено результати емпіричного дослідження взаємозв’язку самооцінки психічного здоров’я майбутніх психологів з відчуттям ними внутрішньої гармонії. Встановлено, що особливу увагу варто приділяти пошуку причин та виявленню механізмів оптимальних форм реагування та подолання небезпечних ситуацій у педагогічній взаємодії, що є важливою умовою збереження психічного здоров’я студентів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherШлімакова І.І .До проблеми психологічного здоров’я студентів вищого навчального закладу. Кримінально-виконавча система : Вчора. Сьогодні. Завтра : наук. журнал. № 1 (3). 2018. С.159-169.en_US
dc.subjectвнутрішня гармоніяen_US
dc.subjectнервово-психічна стійкістьen_US
dc.subjectпсихічне здоров’яen_US
dc.subjectпсихологічна гармоніяen_US
dc.titleДо проблеми психологічного здоров’я студентів вищого навчального закладуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.