Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11756Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кисла, Оксана Федосіївна | - |
| dc.contributor.author | Стрілецька, Наталія Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Коваль, Вікторія Олександрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-07T13:10:19Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-07T13:10:19Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Кисла О.Ф., Стрілецька Н.М., Коваль В.О. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до реалізації STEM підходу. Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації : Матеріали ІІ Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2025. С.60-62. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11756 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації STEAM-підходу в умовах НУШ. Обґрунтовано, що STEM-освіта є сучасним освітнім напрямом, який реалізує трансдисциплінарний та інтегрований підхід. На основі аналізу освітніх програм (ОП) підготовки бакалаврів і магістрів спеціальності "Початкова освіта" Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка визначено основні шляхи та освітні компоненти, які забезпечують цю підготовку: наявність обов'язкових освітніх компонентів (ОК) з математики, інформатики, природознавства, технологічної та мистецької освіти, що є базою STEAM; опанування методикою проведення інтегрованих уроків та проєктного навчання через вивчення ОК «Педагогіка», «Педагогічні технології у початковій школі» та «Методика викладання курсу «Я досліджую світ»; впровадження курсів за вибором («Основи STEАM освіти у початковій школі», «Досліджуємо природу»), які формують методичну компетентність майбутнього вчителя щодо організації дослідницької діяльності; практична спрямованість підготовки через педагогічну практику та участь студентів у реальних STEАM-проєктах. | en_US |
| dc.publisher | Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації : Матеріали ІІ Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю | en_US |
| dc.subject | STEM-освіта | en_US |
| dc.subject | початкова освіта | en_US |
| dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | en_US |
| dc.title | Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до реалізації STEM підходу | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до реалізації STEM підходу.pdf | 173,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.