Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11756
Назва: Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до реалізації STEM підходу
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Стрілецька, Наталія Михайлівна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: STEM-освіта
початкова освіта
майбутні вчителі початкових класів
Дата публікації: 2025
Видавництво: Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації : Матеріали ІІ Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю
Бібліографічний опис: Кисла О.Ф., Стрілецька Н.М., Коваль В.О. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до реалізації STEM підходу. Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації : Матеріали ІІ Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2025. С.60-62.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації STEAM-підходу в умовах НУШ. Обґрунтовано, що STEM-освіта є сучасним освітнім напрямом, який реалізує трансдисциплінарний та інтегрований підхід. На основі аналізу освітніх програм (ОП) підготовки бакалаврів і магістрів спеціальності "Початкова освіта" Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка визначено основні шляхи та освітні компоненти, які забезпечують цю підготовку: наявність обов'язкових освітніх компонентів (ОК) з математики, інформатики, природознавства, технологічної та мистецької освіти, що є базою STEAM; опанування методикою проведення інтегрованих уроків та проєктного навчання через вивчення ОК «Педагогіка», «Педагогічні технології у початковій школі» та «Методика викладання курсу «Я досліджую світ»; впровадження курсів за вибором («Основи STEАM освіти у початковій школі», «Досліджуємо природу»), які формують методичну компетентність майбутнього вчителя щодо організації дослідницької діяльності; практична спрямованість підготовки через педагогічну практику та участь студентів у реальних STEАM-проєктах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11756
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.