Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11753
Назва: Використання цеглинок LEGO на уроках «Я досліджую світ»: аналіз методичної літератури
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Євтушенко, Н.
Ключові слова: LEGO-технології
Нова українська школа (НУШ)
ключові компетентності
початкова школа
«Я досліджую світ»
конструктор LEGO
ігрові методи навчання
Шість цеглинок
розвиток мислення
співпраця
Дата публікації: 2022
Видавництво: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу
Бібліографічний опис: Кисла О., Євтушенко Н. Використання цеглинок LEGO на уроках «Я досліджую світ»: аналіз методичної літератури. Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей / [ред. кол.; голов. ред. – О.М.Топузов]. [Електронне видання] Київ : Педагогічна думка, 2022. С. 137-140.
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає LEGO-технології як потужний інноваційний інструмент в контексті реалізації проєкту «Нова українська школа» (НУШ) для формування ключових компетентностей учнів початкових класів. LEGO є поширеною педагогічною системою, що використовує моделі реального світу та предметно-ігрове середовище. Аналіз методичних посібників підтверджує, що LEGO-технології ефективно інтегруються в освітній процес, зокрема на уроках «Я досліджую світ». Вони сприяють розвитку творчого мислення, мовлення, вміння вирішувати проблемні завдання та співпрацювати в групах. Наведені приклади вправ та ігор демонструють практичне застосування LEGO для реалізації ігрових та діяльнісних методів навчання, розвитку оперативної пам'яті, самоконтролю та ментальної гнучкості учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11753
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.