Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11751
Назва: Особливості корекції страху у дітей молодшого шкільного віку
Автори: Богдан, Є. І.
Кисла, Оксана Федосіївна
Міненок, Антоніна Олексіївна
Ключові слова: страх
фобія
молодший шкільний вік
корекція
арт-терапія
казкотерапія
Дата публікації: 2020
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Богдан Є.І., Кисла О.Ф., Міненок А.О. Особливості корекції страху у дітей молодшого шкільного віку. Молодий вчений. 2020. № 9. (Index Copernicus) С. 63-66.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється теоретико-методологічний аналіз поняття «страх», визначається його сутність з точки зору різних психолого-педагогічних напрямів. Аналізуються погляди вітчизняних та за¬рубіжних вчених щодо проблеми страху. Визначено місце поняття «страх» в системі психологічних ка¬тегорій. Проаналізовано особливості виникнення страхів в дітей молодшого шкільного віку. Визначено переважаючі види дитячих страхів та умови переходу страхів у фобії. Показано вплив найближчого ото¬чення дитини на виникнення в неї нав’язливих страхів. Вказано засоби та форми корекції страхів в дітей молодшого віку. Проаналізовано роль механізмів психологічного захисту у нівелюванні дитиною власних страхів. Підкреслено необхідність надання психолого-педагогічної допомоги дітям, в яких спостерігають¬ся нав’язливі страхи та фобії. У статті розглядаються напрями корекції страхів дітей молодшого шкільно¬го віку, зокрема ігротерапія, казкотерапія, арт-терапія. Обґрунтовується їх актуальність, надаються дані щодо організації методів корекції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11751
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості корекції страху у дітей молодшого шкільного віку.pdf255,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.