Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисла, Оксана Федосіївна-
dc.contributor.authorДовбиш, А. О.-
dc.date.accessioned2025-11-06T13:31:21Z-
dc.date.available2025-11-06T13:31:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКисла О.Ф., Довбиш А.О. Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 58. Т. 1. С. 73 – 76.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11747-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній з актуальних проблем сучасної початкової освіти, а саме ефективному використанню наочності в освітньому процесі початкової школи. Зокрема, розкривається сутність таких понять, як: наочність, види наочності, функції наочності, засоби наочності, принцип наочності тощо. Основну увагу зосереджено на теоретико-методичних засадах використання наочності у початковій школі. Актуальність питання ефективного використання наочності в освітньому процесі початкової школи обгрунтовується реалізацією дидактичних функцій, коли навчальна інформація, закладена в наочність, буде максимально зрозуміла, сприйнята і засвоєна учнями.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectнаочністьen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectвиди наочностіen_US
dc.subjectфункції наочностіen_US
dc.subjectзасоби наочностіen_US
dc.subjectпринцип наочностіen_US
dc.titleОбгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.