Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11747Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кисла, Оксана Федосіївна | - |
| dc.contributor.author | Довбиш, А. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T13:31:21Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T13:31:21Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Кисла О.Ф., Довбиш А.О. Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 58. Т. 1. С. 73 – 76. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11747 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем сучасної початкової освіти, а саме ефективному використанню наочності в освітньому процесі початкової школи. Зокрема, розкривається сутність таких понять, як: наочність, види наочності, функції наочності, засоби наочності, принцип наочності тощо. Основну увагу зосереджено на теоретико-методичних засадах використання наочності у початковій школі. Актуальність питання ефективного використання наочності в освітньому процесі початкової школи обгрунтовується реалізацією дидактичних функцій, коли навчальна інформація, закладена в наочність, буде максимально зрозуміла, сприйнята і засвоєна учнями. | en_US |
| dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
| dc.subject | наочність | en_US |
| dc.subject | початкова школа | en_US |
| dc.subject | види наочності | en_US |
| dc.subject | функції наочності | en_US |
| dc.subject | засоби наочності | en_US |
| dc.subject | принцип наочності | en_US |
| dc.title | Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи.pdf | 152,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.