Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11747
Назва: Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Довбиш, А. О.
Ключові слова: наочність
початкова школа
види наочності
функції наочності
засоби наочності
принцип наочності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Кисла О.Ф., Довбиш А.О. Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 58. Т. 1. С. 73 – 76.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем сучасної початкової освіти, а саме ефективному використанню наочності в освітньому процесі початкової школи. Зокрема, розкривається сутність таких понять, як: наочність, види наочності, функції наочності, засоби наочності, принцип наочності тощо. Основну увагу зосереджено на теоретико-методичних засадах використання наочності у початковій школі. Актуальність питання ефективного використання наочності в освітньому процесі початкової школи обгрунтовується реалізацією дидактичних функцій, коли навчальна інформація, закладена в наочність, буде максимально зрозуміла, сприйнята і засвоєна учнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11747
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.