Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11747| Назва: | Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи |
| Автори: | Кисла, Оксана Федосіївна Довбиш, А. О. |
| Ключові слова: | наочність початкова школа види наочності функції наочності засоби наочності принцип наочності |
| Дата публікації: | 2023 |
| Видавництво: | Інноваційна педагогіка |
| Бібліографічний опис: | Кисла О.Ф., Довбиш А.О. Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 58. Т. 1. С. 73 – 76. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена одній з актуальних проблем сучасної початкової освіти, а саме ефективному використанню наочності в освітньому процесі початкової школи. Зокрема, розкривається сутність таких понять, як: наочність, види наочності, функції наочності, засоби наочності, принцип наочності тощо. Основну увагу зосереджено на теоретико-методичних засадах використання наочності у початковій школі. Актуальність питання ефективного використання наочності в освітньому процесі початкової школи обгрунтовується реалізацією дидактичних функцій, коли навчальна інформація, закладена в наочність, буде максимально зрозуміла, сприйнята і засвоєна учнями. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11747 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи.pdf | 152,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.