Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11729| Назва: | Ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності |
| Автори: | Сагач, Оксана Михайлівна |
| Ключові слова: | мотив мотивація навчальна мотивація студент навчальна діяльність |
| Дата публікації: | 2023 |
| Видавництво: | Освітні обрії |
| Бібліографічний опис: | Сагач О. Ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності // Освітні обрії. Івано-Франківськ. 2023. Т. 57. № 2, Ч.1 С.77-80. |
| Короткий огляд (реферат): | У матеріалі представлено ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності. Визначено, що витоки сучасних теорій мотивації лежать у роботах давньогрецьких і давньоримських мислителів. Їхні праці стали основою для потребнісних теорій мотивації, які були розвинені французькими мислителями у ХVIII столітті. Ці теорії разом з іншими мотиваційними концепціями продовжують розвиватись у сучасних наукових дослідженнях. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11729 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сагач_Ретроспективний аналіз досліджень.pdf | 398,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.