Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11729Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сагач, Оксана Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T07:59:52Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T07:59:52Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Сагач О. Ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності // Освітні обрії. Івано-Франківськ. 2023. Т. 57. № 2, Ч.1 С.77-80. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11729 | - |
| dc.description.abstract | У матеріалі представлено ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності. Визначено, що витоки сучасних теорій мотивації лежать у роботах давньогрецьких і давньоримських мислителів. Їхні праці стали основою для потребнісних теорій мотивації, які були розвинені французькими мислителями у ХVIII столітті. Ці теорії разом з іншими мотиваційними концепціями продовжують розвиватись у сучасних наукових дослідженнях. | en_US |
| dc.publisher | Освітні обрії | en_US |
| dc.subject | мотив | en_US |
| dc.subject | мотивація | en_US |
| dc.subject | навчальна мотивація | en_US |
| dc.subject | студент | en_US |
| dc.subject | навчальна діяльність | en_US |
| dc.title | Ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сагач_Ретроспективний аналіз досліджень.pdf | 398,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.