Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагач, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-11-06T07:59:52Z-
dc.date.available2025-11-06T07:59:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСагач О. Ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності // Освітні обрії. Івано-Франківськ. 2023. Т. 57. № 2, Ч.1 С.77-80.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11729-
dc.description.abstractУ матеріалі представлено ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності. Визначено, що витоки сучасних теорій мотивації лежать у роботах давньогрецьких і давньоримських мислителів. Їхні праці стали основою для потребнісних теорій мотивації, які були розвинені французькими мислителями у ХVIII столітті. Ці теорії разом з іншими мотиваційними концепціями продовжують розвиватись у сучасних наукових дослідженнях.en_US
dc.publisherОсвітні обріїen_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectнавчальна мотиваціяen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectнавчальна діяльністьen_US
dc.titleРетроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Ретроспективний аналіз досліджень.pdf398,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.