Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11729
Назва: Ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності
Автори: Сагач, Оксана Михайлівна
Ключові слова: мотив
мотивація
навчальна мотивація
студент
навчальна діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Освітні обрії
Бібліографічний опис: Сагач О. Ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності // Освітні обрії. Івано-Франківськ. 2023. Т. 57. № 2, Ч.1 С.77-80.
Короткий огляд (реферат): У матеріалі представлено ретроспективний аналіз досліджень проблеми формування мотивації навчальної діяльності. Визначено, що витоки сучасних теорій мотивації лежать у роботах давньогрецьких і давньоримських мислителів. Їхні праці стали основою для потребнісних теорій мотивації, які були розвинені французькими мислителями у ХVIII столітті. Ці теорії разом з іншими мотиваційними концепціями продовжують розвиватись у сучасних наукових дослідженнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11729
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Ретроспективний аналіз досліджень.pdf398,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.