Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11726
Назва: Професійна адаптація вчителів до педагогічної діяльності
Автори: Сагач, Оксана Михайлівна
Ключові слова: молодий вчитель
педагогічна інтернатура
професійна адаптація
професійний розвиток
безперервність
наставництво
Дата публікації: 2024
Видавництво: Освітні обрії : науковий журнал
Бібліографічний опис: Сагач О. М. Професійна адаптація вчителів до педагогічної діяльності // Освітні обрії : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2024. Том 58. № 1. С. 82–85. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.82-85
Короткий огляд (реферат): У матеріалі подано аналіз проблематики професійної адаптації молодого педагога. Розкрито психолого-педагогічну сутність категорії «професійна адаптація». Розглянуто функції професійної адаптації молодих фахівців, які виступають своєрідним її професійним полем, зокрема: психологічна, розвивальна, стимулююча, культурологічна. Охарактеризовано процес проходження молодим педагогом педагогічної інтернатури як системи заходів, спрямованих на його підтримку. З’ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації. Розглянуто види професійної адаптації педагога-інтерна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11726
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Професійна адаптація вчителів.pdf395,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.