Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11726| Назва: | Професійна адаптація вчителів до педагогічної діяльності |
| Автори: | Сагач, Оксана Михайлівна |
| Ключові слова: | молодий вчитель педагогічна інтернатура професійна адаптація професійний розвиток безперервність наставництво |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Освітні обрії : науковий журнал |
| Бібліографічний опис: | Сагач О. М. Професійна адаптація вчителів до педагогічної діяльності // Освітні обрії : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2024. Том 58. № 1. С. 82–85. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.82-85 |
| Короткий огляд (реферат): | У матеріалі подано аналіз проблематики професійної адаптації молодого педагога. Розкрито психолого-педагогічну сутність категорії «професійна адаптація». Розглянуто функції професійної адаптації молодих фахівців, які виступають своєрідним її професійним полем, зокрема: психологічна, розвивальна, стимулююча, культурологічна. Охарактеризовано процес проходження молодим педагогом педагогічної інтернатури як системи заходів, спрямованих на його підтримку. З’ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації. Розглянуто види професійної адаптації педагога-інтерна. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11726 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сагач_Професійна адаптація вчителів.pdf | 395,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.