Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагач, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-11-05T18:32:21Z-
dc.date.available2025-11-05T18:32:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСагач О. М. Професійна адаптація вчителів до педагогічної діяльності // Освітні обрії : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2024. Том 58. № 1. С. 82–85. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.82-85en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11726-
dc.description.abstractУ матеріалі подано аналіз проблематики професійної адаптації молодого педагога. Розкрито психолого-педагогічну сутність категорії «професійна адаптація». Розглянуто функції професійної адаптації молодих фахівців, які виступають своєрідним її професійним полем, зокрема: психологічна, розвивальна, стимулююча, культурологічна. Охарактеризовано процес проходження молодим педагогом педагогічної інтернатури як системи заходів, спрямованих на його підтримку. З’ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації. Розглянуто види професійної адаптації педагога-інтерна.en_US
dc.publisherОсвітні обрії : науковий журналen_US
dc.subjectмолодий вчительen_US
dc.subjectпедагогічна інтернатураen_US
dc.subjectпрофесійна адаптаціяen_US
dc.subjectпрофесійний розвитокen_US
dc.subjectбезперервністьen_US
dc.subjectнаставництвоen_US
dc.titleПрофесійна адаптація вчителів до педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Професійна адаптація вчителів.pdf395,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.