Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксимчук, І. А.-
dc.contributor.authorВощевська, О. В.-
dc.contributor.authorСагач, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorВисочан, Л.-
dc.contributor.authorСтепаненко, Л.М.-
dc.contributor.authorМатвієнко, О.В.-
dc.date.accessioned2025-11-05T11:34:49Z-
dc.date.available2025-11-05T11:34:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМаксимчук І. А., Вощевська О. В., Сагач О. М., Височан Л., Степаненко Л. М., & Матвієнко О. В. (2021). Система втілення багатоаспектного підходу в підвищенні педагогічної майстерності // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15, (1(129), 47-55. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.1(129).11en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11720-
dc.description.abstractОстаннім часом науковці доводять тезу про те, що залучення різнорівневих аспектів і підходів до процесу навчання в частини студентів викликають стрибкоподібний ефект, згідно з яким синергія навчальних та позанавчальних факторів може привести навіть до перевершення результатів, очікуваних в рамках моделі. Втім, це можливо тільки за багатоваріантного моделювання, оскільки взаємопідсилення факторів оптимізації й ефективності в окремій академічній групі, факультеті чи ВНЗ «хоч і передбачає взаємодію (синергію) різних чинників з ефектом «золотого приросту», згідно з яким результат, як правило, переважає суму зусиль і витрат, все одно неможливий без математичних моделей часткових складових цього процесу. Оскільки складові (економічні, інформаційні, трудові тощо) не є ізоморфними в якісному й сутнісному планах, доцільно проводити прогнозування й оцінювання ефективності за окремими параметрами.en_US
dc.publisherНауковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгомановаen_US
dc.subjectрізнорівневі аспектиen_US
dc.subjectперевершення результатівen_US
dc.subjectмотиваційний етапen_US
dc.subjectсоціальна компетентністьen_US
dc.subjectрефлексія студентаen_US
dc.subjectсуб’єкти взаємодіїen_US
dc.titleСистема втілення багатоаспектного підходу в підвищенні педагогічної майстерностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Система втілення багатоаспектного підходу.pdf5,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.