Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1171
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисенко, Людмила Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T18:20:49Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T18:20:49Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Лисенко Л.Л. Педагогічні технології навчання культурі рухів дівчат 10–12 років : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Л.Л. Лисенко. Київ, 2008. 20 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1171 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблеми підвищення ефективності системи управління процесом навчання культурі рухів у фізичному вихованні. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність застосування умов навчальної діяльності – саморегуляції та педагогічних впливів ззовні в навчанні культурі рухів дівчат 10-12 років. У роботі вперше досліджено ефективність самого підходу до побудови креативно-адаптивних технологій навчання культурі рухів на основі застосування варіативного моделювання дидактичних умов діяльності. Показано різний вплив кожної з умов на точність регуляції рухів, успішність навчання руховим діям та характер термінової адаптації. Доведено, що застосування умов навчальної діяльності на основі принципу вибірково-варіативної дії позитивно відбивається на успішності навчання руховим діям та розвитку спеціальної працездатності дівчат 10-12 років. Комплексні дослідження дозволили розробити теоретико-методичні засади побудови педагогічних технологій навчання культурі рухів. Впровадження в практику педагогічних технологій дозволило окреслити перспективи їх застосування та визначити акценти процесу навчання: формування функціональної системи технології, компетентність, креативність та майстерність вчителя в управлінні навчанням культурі рухів. | en_US |
dc.subject | культура рухів | en_US |
dc.subject | дидактичні умови діяльності | en_US |
dc.subject | управління | en_US |
dc.subject | адаптація | en_US |
dc.subject | функціональна система | en_US |
dc.subject | педагогічна технологія | en_US |
dc.subject | ефективність навчання | en_US |
dc.title | Педагогічні технології навчання культурі рухів дівчат 10–12 років | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lysenko_автореферат.pdf | 320.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.