Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T18:20:49Z-
dc.date.available2020-03-25T18:20:49Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛисенко Л.Л. Педагогічні технології навчання культурі рухів дівчат 10–12 років : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Л.Л. Лисенко. Київ, 2008. 20 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1171-
dc.description.abstractДисертаційна робота присвячена дослідженню проблеми підвищення ефективності системи управління процесом навчання культурі рухів у фізичному вихованні. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність застосування умов навчальної діяльності – саморегуляції та педагогічних впливів ззовні в навчанні культурі рухів дівчат 10-12 років. У роботі вперше досліджено ефективність самого підходу до побудови креативно-адаптивних технологій навчання культурі рухів на основі застосування варіативного моделювання дидактичних умов діяльності. Показано різний вплив кожної з умов на точність регуляції рухів, успішність навчання руховим діям та характер термінової адаптації. Доведено, що застосування умов навчальної діяльності на основі принципу вибірково-варіативної дії позитивно відбивається на успішності навчання руховим діям та розвитку спеціальної працездатності дівчат 10-12 років. Комплексні дослідження дозволили розробити теоретико-методичні засади побудови педагогічних технологій навчання культурі рухів. Впровадження в практику педагогічних технологій дозволило окреслити перспективи їх застосування та визначити акценти процесу навчання: формування функціональної системи технології, компетентність, креативність та майстерність вчителя в управлінні навчанням культурі рухів.en_US
dc.subjectкультура рухівen_US
dc.subjectдидактичні умови діяльностіen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectфункціональна системаen_US
dc.subjectпедагогічна технологіяen_US
dc.subjectефективність навчанняen_US
dc.titleПедагогічні технології навчання культурі рухів дівчат 10–12 роківen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lysenko_автореферат.pdf320.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.