Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПригодій, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorКравець, А.-
dc.date.accessioned2025-11-05T08:40:07Z-
dc.date.available2025-11-05T08:40:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПригодій А., Кравець А. Зміст та структура інформаційної культури майбутнього педагога професійного навчання // Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Ніжин, 14–15 листопада 2024 р.) / за заг. ред. Н.М. Лосєвої. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 209–215.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11703-
dc.description.abstractФормування інформаційної культури особистості переважно відбувається у повсякденній діяльності, в процесі засвоєння повсякденних знань і розвитку навичок, під впливом засобів масової інформації та комунікацій, а також у ході самоосвіти та щоденного спілкування. Цей процес відбувається стихійно і неконтрольовано, що може призводити до неочікуваних та небажаних наслідків.en_US
dc.publisherРозвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи : матеріалиen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectмайбутній педагогen_US
dc.subjectпрофесійне навчанняen_US
dc.subjectсоціальна мережаen_US
dc.subjectкультура спілкуванняen_US
dc.titleЗміст та структура інформаційної культури майбутнього педагога професійного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пригодій_Зміст та структура інформаційної культури.pdf160,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.