Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11692
Назва: Творча спадщина Григорія Сковороди як методологічна основа педагогіки
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: педагогіка
виховання
освіта
творча спадщина
творча спадщина Григорія Сковороди
українська педагогічна думка XVIII ст.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Янченко Т. Творча спадщина Григорія Сковороди як методологічна основа педагогіки // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 252-256. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – здійснити аналіз творчої спадщини Г. Сковороди як методологічної основи сучасної педагогіки. Методологія. У дослідженні, що стало основою статті, застосовано проблемний, системний, соціокультурний, історичний і синергетичний підходи, що дозволило визначити та схарактеризувати педагогічні ідеї видатного українського мислителя, актуальні для сучасної освіти. Герменевтичний метод сприяв здійсненню аналізу творів Г. Сковороди.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11692
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янченко_Творча спадщина Григорія Сковороди.pdf230,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.