Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2025-11-04T10:47:03Z-
dc.date.available2025-11-04T10:47:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯнченко Т. Творча спадщина Григорія Сковороди як методологічна основа педагогіки // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 252-256. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11692-
dc.description.abstractМета статті – здійснити аналіз творчої спадщини Г. Сковороди як методологічної основи сучасної педагогіки. Методологія. У дослідженні, що стало основою статті, застосовано проблемний, системний, соціокультурний, історичний і синергетичний підходи, що дозволило визначити та схарактеризувати педагогічні ідеї видатного українського мислителя, актуальні для сучасної освіти. Герменевтичний метод сприяв здійсненню аналізу творів Г. Сковороди.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectтворча спадщинаen_US
dc.subjectтворча спадщина Григорія Сковородиen_US
dc.subjectукраїнська педагогічна думка XVIII ст.en_US
dc.titleТворча спадщина Григорія Сковороди як методологічна основа педагогікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янченко_Творча спадщина Григорія Сковороди.pdf230,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.