Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11686
Назва: Використання штучного інтелекту для формування в студентів предметних компетентностей
Автори: Гетта, Василь Григорович
Ключові слова: штучний інтелект
предметні компетентності
трансформації інформації у знання
технічна компетентність
самостійність
самооцінювання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Гетта В. Використання штучного інтелекту для формування в студентів предметних компетентностей // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 209-215. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Штучний інтелект (ШІ) все частіше використовується освітянами і стає сучасним інструментом для підготовки висококваліфікованих фахівців. Одним з важливих напрямків його використання є формування в учнів і студентів предметних компетентностей, які визначають рівень фаховості майбутнього спеціаліста. У статті висвітлені можливості використання штучного інтелекту з метою формування у студентів предметних компетентностей при вивченні загальнотехнічних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11686
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гетта_Використання штучного інтелекту.pdf192,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.