Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолуян, А.-
dc.contributor.authorПригодій, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-11-03T07:36:37Z-
dc.date.available2025-11-03T07:36:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПолуян А., Пригодій А. Шляхи і методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів ЗПТО // Дизайн-освіта у професійній підготовці майбутніх фахівців : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, (Полтава, 2023 р.) Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2023. С. 70–75.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11681-
dc.description.abstractОб'єктивною передумовою успішного отримання знань в ЗПТО є пізнавальна активність учнів. Оволодіти знаннями, дійсно засвоїти їх можливо лише за допомогою власної пізнавальної діяльності, власного розуму. Яким би майстерним не був сам по собі виклад навчального матеріалу педагогом, він не гарантує успішного засвоєння учнями нових знань. Засвоєння відбувається лише тоді, коли учень за власним бажанням, зацікавленістю, зусиллями, роботою мозку, волі, почуттів, змусить себе слухати, зрозуміти і запам'ятати. Тому навчально-пізнавальна діяльність учнів - є і засобом і в той же момент результатом навчання. Звідси постає безумовна необхідність активізації пізнавальної діяльності учнів. Без неї не відбудеться повноцінного процесу навчання.en_US
dc.publisherДизайн-освіта у професійній підготовці майбутніх фахівців : матеріалиen_US
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectінтерес до навчанняen_US
dc.subjectзаклад професійної (професійно-технічної) освітиen_US
dc.titleШляхи і методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів ЗПТОen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пригодій_Шляхи і методи активізації.pdf136,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.