Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.contributor.authorОсаревич, А. А.-
dc.date.accessioned2020-03-25T18:08:47Z-
dc.date.available2020-03-25T18:08:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л., Осаревич А. А. Вплив задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці. Педагогічні технології формування культури здоров’я особистості : Матеріали ІІ Всеук. наук.-прак. конф. молодих вчених і студентів (3 квітня 2015 року, м. Чернігів) / відп. ред. Г. І. Жара. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2015. С.87-90.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1167-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема пошуку ефективної системи управління процесом формування рухових навичок, представлено дані впливу задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці.en_US
dc.publisherПедагогічні технології формування культури здоров’я особистості : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентівen_US
dc.subjectхудожня гімнастикаen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectзадачі діїen_US
dc.titleВплив задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиціen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.