Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11670
Назва: Особливості використання арт-терапії в закладах дошкільної освіти
Автори: Івашко, Світлана Сергіївна
Михайленко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: арт-терапія
заклад дошкільної освіти
дошкільники
реабілітація
корекція емоційного стану
Дата публікації: 2023
Видавництво: Науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення: збірник
Бібліографічний опис: Івашко С.С., Михайленко О.В. Особливості використання арт-терапії в закладах дошкільної освіти // Науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення: збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (25 травня 2023 р., м. Ніжин) / за ред. О.В.Лісовця, С.О.Борисюк. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023. С. 291-293.
Короткий огляд (реферат): Арт-терапія являє собою методику лікування або корекції за допомогою художньої творчості, і на сьогодні вона вважається одним із найбільш мʼяких, та ефективних методів. У різних країнах існують різні моделі арт-терапії. Арт-терапія не повинна залишатись прерогативою роботи психотерапевтів, а має широко застосовуватись у діагностичній, навчальній та корекційній діяльності логопедів, дефектологів, вихователів, психологів, музичних та інших педагогічних працівників освітніх закладів. Мета статті полягає у розкритті особливостей застосування різних видів арт-терапії в роботі сучасного дошкільного закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11670
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михайленко_Особливості використання арт-терапії.pdf325,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.