Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorЛанько, Я.-
dc.date.accessioned2025-10-31T10:46:42Z-
dc.date.available2025-10-31T10:46:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМихайленко О.В., Ланько Я. Профілактика булінгу в освітньому середовищі: теоретичні підходи // Восьмі Фльорівські читання : матеріали науково-практичної конференції. Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. С.116-121.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11659-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день надзвичайно гостро постає проблема агресивних проявів у міжособистісних стосунках підлітків. Особливого розповсюдження набувають прояви систематичної, довготривалої агресії одних підлітків по відношенню до інших. Ситуація прояву агресії не обмежується лише ролями «агресора» та «жертви», вона поступово залучає весь учнівський клас, роблячи членів учнівського колективу активними або пасивними учасниками цих відносин. Такі відносини отримали назву шкільний булінг, розповсюдження якого протягом останніх років визнано в освітній практиці та є соціальною проблемою.en_US
dc.publisherВосьмі Фльорівські читання : матеріалиen_US
dc.subjectбулінгen_US
dc.subjectдискримінаціяen_US
dc.subjectцькуванняen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна профілактика булінгуen_US
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиen_US
dc.titleПрофілактика булінгу в освітньому середовищі: теоретичні підходиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михайленко_Профілактика булінгу.pdf334,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.