Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПригодій, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-10-29T16:59:49Z-
dc.date.available2025-10-29T16:59:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПригодій А. Формування інтересу здобувачів вищої освіти до науково-дослідницької діяльності: педагогічні умови та механізми // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 80-84. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11637-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття інтересу до науково-дослідницької діяльності як одного з ключових чинників професійного та особистісного становлення здобувачів вищої освіти. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють розвитку стійкого інтересу до наукового пошуку. Серед них: створення дослідницько-орієнтованого освітнього середовища, залучення студентів до участі в конференціях, наукових гуртках і конкурсах, підтримка індивідуальної ініціативи, наукове наставництво.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectрозвиток інтересуen_US
dc.subjectнауково-дослідницька діяльністьen_US
dc.subjectздобувачі вищої освітиen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectмотивація до наукової праціen_US
dc.titleФормування інтересу здобувачів вищої освіти до науково-дослідницької діяльності: педагогічні умови та механізмиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пригодій_Формування інтересу здобувачів вищої освіти.pdf237,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.