Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11637| Назва: | Формування інтересу здобувачів вищої освіти до науково-дослідницької діяльності: педагогічні умови та механізми |
| Автори: | Пригодій, Алла Володимирівна |
| Ключові слова: | розвиток інтересу науково-дослідницька діяльність здобувачі вищої освіти педагогічні умови мотивація до наукової праці |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Пригодій А. Формування інтересу здобувачів вищої освіти до науково-дослідницької діяльності: педагогічні умови та механізми // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 33 (189) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2025. С. 80-84. (Серія: Педагогічні науки) |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність поняття інтересу до науково-дослідницької діяльності як одного з ключових чинників професійного та особистісного становлення здобувачів вищої освіти. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють розвитку стійкого інтересу до наукового пошуку. Серед них: створення дослідницько-орієнтованого освітнього середовища, залучення студентів до участі в конференціях, наукових гуртках і конкурсах, підтримка індивідуальної ініціативи, наукове наставництво. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11637 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пригодій_Формування інтересу здобувачів вищої освіти.pdf | 237,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.