Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКелемен, Й. Й.-
dc.date.accessioned2025-10-27T13:40:34Z-
dc.date.available2025-10-27T13:40:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКелемен Й. Й. Компаративно-педагогічний напрям у педагогіці: сутність і основні етапи становлення. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С. 68 - 71.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11624-
dc.description.abstractПорівняльна (компаративна) педагогіка є галуззю педагогічної науки, яка досліджує освітні теорії та практики систем освіти різних країн світу, порівнюючи особливості освітніх систем та визначаючи вплив національних, регіональних факторів на розвиток освіти. Метою педагогічної компаративістики є вивчення тенденцій в освітній галузі зарубіжних країн, основних відмінностей і спільних рис розвитку освіти в різних регіонах світу, перспективних напрямів освітньої політики в міжнародному контексті.en_US
dc.publisherП’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференціїen_US
dc.subjectпорівняльна (компаративна) педагогікаen_US
dc.subjectмета педагогічної компаративістикиen_US
dc.subjectпорівняльно-педагогічні дослідженняen_US
dc.titleКомпаративно-педагогічний напрям у педагогіці: сутність і основні етапи становленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Компаративно-педагогічний напрям у педагогіці.pdf370,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.