Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11554
Назва: | Професійна діяльність викладачів щодо формування милосердя у майбутніх фахівців соціальної сфери |
Автори: | Завацька, Людмила Миколаївна |
Ключові слова: | професійна діяльність фахівці соціальної сфери милосердя інноваційні засоби навчання волонтерство благодійна діяльність |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Міждисциплінарні підходи та педагогічна майстерність у підготовці здобувачів вищої освіти та підвищенні кваліфікації персоналу: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Завацька Л. М. Професійна діяльність викладачів щодо формування милосердя у майбутніх фахівців соціальної сфери. Міждисциплінарні підходи та педагогічна майстерність у підготовці здобувачів вищої освіти та підвищенні кваліфікації персоналу: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 28 берез. 2025 р.) / голов. ред. В. О. Аніщенко ; Пенітенціарна академія України. Чернігів : ПАУ, 2025. С. 49-52. |
Короткий огляд (реферат): | В публікації здійснено аналіз професійної діяльності викладачів щодо формування милосердя у майбутніх фахівців соціальної сфери як цілісної системи, що базується на органічному поєднанні традиційних та інноваційних засобів навчання за принципом їх взаємного доповнення: збалансоване когнітивне засвоєння змісту освітніх компонентів та формування у студентства моральних якостей завдяки залучення їх до різних видів волонтерської та благодійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11554 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Професійна діяльність викладачів щодо формування милосердя у майбутніх фахівців соціальної сфери.pdf | 669,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.